Saimme suositteluvalmiutta kuvaavaksi NPS - luvuksi 75! Se kertoo siitä, että asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä palveluihimme. NPS- luku on huomattavasti keskiarvotasoa korkeampi.
» Lue lisääYritykset tuottavat dataa huomattavasti enemmän kuin hyödyntävät sitä. Tämä johtuu siitä, että muodostuvaa dataa syntyy paljon ja sitä ei osata tai pystytä käsittelemään selkeäksi ja ymmärrettäväksi toimintaa ohjaavaksi informaatioksi. Lue lisää...
» Lue lisääRedocap Oy: n palveluvalikoima keskittyy entistä vahvemmin yritysten keskeisten menestystekijöiden rakentamiseen ja hyvän asiakaskokemuksen mahdollistamiseen.
» Lue lisääSosiaalinen media on erinomainen työväline asiakkaiden kohtaamiseen, mielikuvien luomiseen ja sitä kautta asiakaskokemuksen kehittämiseen.
» Lue lisääMiksi asiakaskokemuksen kehittäminen analytiikan avulla on tärkeä?
» Lue lisääVoit hyödyntää BusinessOulun yrityspalveluseteleitä palveluissamme.
» Lue lisää